čtvrtek 3. července 2014

Summer Wishlist

Tak jsem se rozhodla o vytvoření wishlistu, který se týká materiálních věcí. Chci ho mít neustále před očima, abych neutrácela zbytečně za nějaké kravinky, které mi jen leží doma.

  • Jako první Nike Air max 90 Lunar, do kterých jsem se naprosto zamilovala. Už doma jedny Air maxi mám, ale tyhle mě naprosto okouzlili a co bych pro pohodlí své nožky neudělala.:D
  • Zlaté hodinky Guess, po kterých dlouho koukám a né a né si je koupit. Doufám, že mě k tomu tento wishlist dokope. :D:)
  • EOS lip balm mě zaujal díky kladným  recenzím a svému originálnímu balení. Těším se až tohle malé vajíčko budu mít!:D
  • Tenisky Michael Kors mám je vyhlídnuté už asi čtvrt roku a zaujali mě svou jednochustí a tím, že jsou stále ještě originální (ještě jsem je skoro na nikom neviděla a to je teď Michael Kors hodně populární) :D
  • Kabelka Michael Kors, u které jsem si ještě nevybrala model, protože si počkám až jaká mě v obchodě okouzlí.:)
  • Rtěnka YSL tu jsem vždycky chtěla vyzkoušet, zaujala mě díky elegantnímu balení a odstínům, ale když se mi nepoštěstí si ji koupit, tak mi to nějak vadit nebude:)
Dále bych si chtěla nakoupit nějaké věci na sportování legíny, sportovní podprsenka atd. a vyzkoušet spoustu kosmetiky a nehcat si udělat tetování, ale to nevím jak bude, protože jsem snad ten největší posera a jehel se bojím.:D

Tak teď už mi jen zbyvá šetřit.:)

 A jaké wishlisty máte vy?:)

10 komentářů:

  1. musíš umět nakupovat :P :D no,štětečky mám své..naštěstí =)

    OdpovědětVymazat
  2. EOS lipsticky jsou totálně boží, jako upřímně krásně voní a dobře hydratují:D:). A ty tenisky jsou libový:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že se mi budou taky líbit:D To jsou!:)

      Vymazat
  3. Moc pěkný WISHLIST :) jen mi přijde, že je to trošku moc drahé ne? :O jakože obdiv za to, že si na to chceš našetřit ale není to trošku moc? jinak samozřejmě ty výrobky jsou úžasné máš vážně vkus a moc moc se mi líbí to ano :) ale přijde mi že je to fakt velké břemeno :/ ty lispticky vypadají fakt moc božsky <3 a air maxy moc nemusím raději si koupím třeba converse nebo prostě jen reebok :) ale to už je otázka stylu :) tak hodně štěstí se šetřením!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodla jsem se právě našetřit si na něco dražšího, co se mi vážně líbí, protože mi příjde, že peníze jako bych dala za jedny boty naházím do blbostí, které ani tak moc nechci:) Mně se líbí hrozně nížké bíle conversky, ale ty má každý snad už:( Děkujuu:)

      Vymazat
  4. EOS chcem už dlho ale nechce sa mi ich objednávať osobitne :) radšej si počkám než ma niečo iné ešte osloví :3 :) www.diylenka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ta rtěnka je perfektní :3

    Tak snad na mě nebudeš naštvaná kdyby ti lak nevyhovoval, ale snad bude :)

    OdpovědětVymazat
  6. Líbí se mi jen ta kabelka :-)
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat