pátek 4. července 2014

Recenze: Essence eyebrow stylist set

Ahoj děvčata. :)

Dlouhou dobu jsem si malovala obočí tužkou, ale přišlo mi umělé a chtěla jsem vyzkoušet přirozenější variantu malování obočí. Vybrala jsem si stíny na obočí, ale těžko se nějaké kvalitní a v mém odtínu shání. Prošla jsem spoustu obchodů a všude měli zvláštní narezlé nebo světlé odstíny. V rossmanu jsem objevila od Essence dobrou barvu a za cenu 65 Kč by byl hřích to nezkusit. :)


Na první pohled jsem si všimla nepraktického plastového obalu. Při jakékoli manipulaci se musí stíny složitě vyndávat a mně už obal prasknul ještě předtím než jsme si donesla stíny domů. :D
V krabičce najdete kromě stínů štěteček, návod (pouze v agličtině, proto jsem ho hned vyhodila) a sadu 3 šablon, od kterých jsem si nechala jen jednu, která mi sedí na obočí, ale stejně ji nepoužívám. V balení je spousta stínu, že vám při každodenním používání vydrží několikanásobně déle než tužka. K štetečku mám své výhrady je sice zkosený  ale velmi malý a špatně se mi s ním maluje a proto používám vlastní.:)
Takhle vypadájí odstíny stínů na ruce. A jsou si vcelku hodně podobné, protos e dají dobře kombinovat.
Výdrž stínů je více než dobrá i bez zafixování vydrí bez rozmazání celý den a s kupodivem mi vydrželi jednou i přes noc, což tužka nevydrží.Ale za tuhle cenu je to výborná investice i přes příšerný obal se štětečkem. Ještě bych vám chtěla poradit mou začátečnickou chybu nedávejte příliš mnoho stínu, pak budete vypadat, jak marfušky. :D

11 komentářů:

  1. Impossible || allys-cook.blog.cz4. července 2014 v 17:18

    v úterý jsem si je pořídila! :D absolutně nechápu jak to někdo může vykreslovat tou šablonkou o_O jinak děkuji! ten řetěz je úžasný, ještě chci i ve zlaté barvě.

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som si nedávno zaobstarala ceruzku od Catrice , nad tienmi premýšlam už dlho :-) ale ja mám svetlé obočie takže mám trošku problem z výberom :-)
    www.diylenka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, koukám, že jsi začala s tímto blogem stejně jako já, máš to tady moc pěkné :) nechceš blogy spřátelit? :) http://ivetpavlic.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné barvičky!! Určitě se po těchto stínech podívám!:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Vyzerá to veľmi pekne. Ja som si nikdy obočie nemaľovala...a ani mi to nejak netreba. Vyhovuje mi také aké je (aj keď je jedno trochu vyššie ako to druhé :/).
    :D

    PS: ďakujem za pochvalu trička :D

    OdpovědětVymazat
  6. Taky jsem si obočí donedávna malovala tužkou, ale jak říkáš už se mi to přestalo líbit je to fakt nepřirozené. Proto sem zvolila barevný gel na obočí od Alverde, ale jelikož mám hodně světlé obočí a mám hodně málo, chci ho kombinovat ještě ze stínama, které si chci v co nejbližší době pořídit. Mě se zamlouvají stíny na obočí od Catrice, ty vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jo, ten obal je děs, nebaví mě to pořád vyndávat, otevírací by byl lepší.
    Já mám teda světlejší variantu, hrozně práší, ale vydrží :)

    OdpovědětVymazat
  8. i used this eyebrow Colors too
    they are so cool!

    Hope you may visit my blog,too
    Your Amely Rose from:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  9. O této sadě taky přemýšlím :)
    Krásný článek

    Angelika

    taste-of-the-style.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Hezký článek :) Sadu si asi taky koupím:)

    OdpovědětVymazat
  11. Taky jsem se po těchle stínech dívala, ale na mě jsou asi až moc tmavé.. Já si obočí nemaluju, jen trhám, a asi to takhle i nechám :D :)

    OdpovědětVymazat