úterý 1. července 2014

First post/ About me

Tak Vás všechny zdravím. :D:)


Tak jak začít. Miluju blogování je to pro mě takové odreagování. Tak mě napadlo si založit blog, kde bych mohla publikovat své žblepty, názory, trochu zdravého životního stylu a módy. Prolézám obchody nejméně 3x do týdne no jsem takový nakupovací fanatik. Vůně nového oblečení je jako droga. Ale poněvadž jsem chudý student, který si přivydělává brigádou snažím se nakupovat levně. :)



Moje jméno je Monika a studuji v Brně na střední průmyslové škole na oboru sociálně správní činnost. Je mi 17 let a bydlím na vesnici kousek od Brna. Bydlím s rodinou a třema malýma šmudlama Badym, Cennym a Aischou.

Snažím se žít zdravím životním stylem a cvičit, ale jelikož jsem šílenej jedlík (hlavně kolem půlnoci), tak mi to občas trochu nevychází. Chodím občas do posilovny, ale oblíbila jsme si cvičení doma podle Jillian a podařilo se mi s ní již trochu vyformovat postavu, ale budu začínat od znovu, jelikož jsem se na cvičení vykašlala.

 Snad mi tohle nadšení z blogování vydrží, a bude se vám tu líbit. :)


6 komentářů:

  1. Taky chodím do Brna do školy jen na chemickou průmyslovku :) A bydlím na Jížní Moravě :) A taky sem naprosto závislá na nakupování :D
    http://life-miss-hill.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec bych nečekala, že na někoho z Brna tady narazím:) Další závislačka? tak to je super, aspoň jsem našla dalšího závisláka:D:)

      Vymazat
  2. Musím ti říct, že jsi hrozně hezká! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi sympaťanda :-) jen na té poslední fotce máš takové zvláštní obočí, takové hodně hranaté, ale to možná dělá ta úprava.
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) no asi to ní bude tak hranaté v reálu nemám:)

      Vymazat