středa 2. července 2014

London 2014/ June

Dobré odpoledne všem! :)

Dnes je venku dusno a poprchává, takže se celý den válím a  jím co mi přijde pod ruku. Dnes bych chtěla zrekapitulovat měsíc červen, kdy jsem byla v Anglii, úspěšně dokončila 2. ročník na střední s vyznamenáním a krásný půlrok s přítelem. Jak je dnes u vás a co budete dnes dělat? :)
Měsíc červen byl pro mě ve škole docela náročný. Mít dřív uzavřené známky bylo pro mě peklo, ale nakonec jsem to utáhla na skvělých 5 dvojek, takže jsem na sebe vážně pyšná. Do Anglie jsme jeli 16. června se školou. Bylo to úděsných 20h cesty v autobuse a hodinka a půl na trajektu.. Ani si nedokážete představit, jak jsem byla utahaná. Měli jsme úžasnou průvodkyni, protože nás svým proslovem v autobuse dokázala všechny uspat. :D
Jedna fotka s kamarádkou po 20h cesty, stále jsme krásné! :DD
První den jsme navštívili Greenwitch park a mají to tam opravdu krásné! Žádné odpadky jako u nás prostě čisto a všichni hodní a milý. Pak jsem jeli lodí po Temži a nechtěla jsem vystoupit, jak se mi tam líbilo:D.  Navštívili sme Tower, kde mě opravdu překvapila cena zmrzliny 140 kč, kterou sjem si i přes hrozné chutě nedala. Potom jsem navštívili Starbucks, finanční centrum Londýna, kde jsem uviděla Calvin Klein underwear a hned jsem si tam musela jít nakoupit, protože u nás je to šíleně drahé. Ohromně mě zaujala St. Paul's Cathedral, kde dobrovolníci mohli vyjít 500 schodů, aby viděli výhled na celý Londýn. Já jsem se hned účastnila, co bych neudělala proto abych měla vypracovanou prcku. :D Pak jsme měli rozchod a jeli k rodinám. Naše skupinka vychytala suprovou černošku, která dobře vařila a byla milá. Jediné, co mě v domě dostalo byla podivná pravidla přeložená na googlu. :)



 Druhý den jsme jeli podívat do univerzitního města Cambridge, kde jsme mezi kolejemi projeli lodička s naprosto krásným průvodcem! Potom jsme si prošli město, prohlídli některé koleje a šli nakupovat! Na což se všichni nejvíce těšili. Všechny holky se nahrnuli do Primarku a pak pro dárky do Poundlandu. Suprově sem si pokoupila, což uvidíte na konci článku. :) Na konci dne jsme se jeli podívat do leteckého muzea Duxford, které mě sice moc nezaujalo jako holku, ale měli to tam vážně pěkné. Potom zase odvoz k rodinám a suprová večeře, kterou můžete vidět na fotce.:)




Třetí a taky poslední den jsme se jeli kouknout do úžasného muzea voskových figurín Madame Tussaud's, kde bylo tolik lidí, ale byla tam úžasná hlavně ulička Scream, kde jste šli takovou uličkou, kde to vypadalo, jak v koncentračním táboře a šli po vás zombíci a různé mrtvoly. Nevím čím to bylo, ale vždycky útočili na mě :D. Celou cestu jsem skoro proječela a chvíli si připadala, jak ve The walking dead. Škoda, že se to nemohlo točit, protože to bylo naprosto úžasný a ti herci taky. Potom jsme jeli metrem, což bylo opravdu zajímavé, protože mají úplně jiný systém jízdenek. Po jízdě metrem jsme pocházeli město a koukli se na Buckinghamský palác, Westminster Abbey, Trafalgar Square, Big Ben atd. Nakonec na zpříjemnění dne jsme měli 3h na procházku po Oxford street, kde jsem se opravdu rozšoupla a už mi nezbyli žádné peníze.

 A nakonec výsledný nákup!

Musím uznat, že to byl úžasný výlet a co vy byli jste někdy v Anglii? Kde jste byli, Pište, pište!:)

12 komentářů:

  1. To muselo být skvělý! :3 Ještě nikdy jsem tam nebyla, ale možná letos tam pojedu se školou. :)

    OdpovědětVymazat
  2. ježiš, děsně závidím, já jedu do londýna až příští rok, ale nemůžu se dočkat!

    OdpovědětVymazat
  3. Anglie je úžasná sama o sobě :) je dobře, že sis to tak užila, že jsi toho tolik viděla a tak :) jinak přeju vše nej k tomu půl roku s přítelem :) a článek moc moc moc moc moc!! pěknej :) a fotky krásný :) obohacení článku perfektní <3 hezký blog

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotky :-) Musela jsi si to tam užít.

    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Tiež chcem ísť do Aglicka, do Liverpoolu a Londýna :D A už aj viem ku komu by som išla ako k prvému v Madame Tussauds :D
    Tie pravidla sú naozaj čudne preložené. :D Google je proste v prekladaní "amatér".

    OdpovědětVymazat
  6. nákupy se ti teda povedly! :) a vůbec hezký blog, moc hezký.. Anglii tiše závidím :) já tam byla v roce 2010 a nákupy 0 :DD nezajímala jsem se o ně ještě.. a ty figuríny jsou prostě božské =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju:) V té době bych si asi taky koupila maximálně tričko I love London:D Jo některé vypadali vážně reálně:)

      Vymazat